Gode ideer, dårlig kommunikasjon

I det mylderet av ideer vi ser i businessverdenen i dag er det ufattelig mange gode ideer ute og går. Vi nordmenn er meget innovative og vi er etter hvert blitt kjent for å komme opp med mange ideer som revolusjonerer diverse markeder. I denne prosessen er det derimot viktig at kommunikasjonen ikke skorter. For at et nytt produkt skal lykkes, er det essensielt at det kommuniseres riktig, klart og tydelig mot forbruker. Ikke bare bør budskapet inneha disse karakteristikkene, men formen man kommuniserer i bør også inneha disse. I mylderet av reklame og annonser har nok de fleste sett mange selskaper man umiddelbart vet hva holder på med. Det er fordi selskapet har holdt på med dette budskapet og formen for budskapet i ufattelig mange timer, slik at du som forbruker umiddelbart skal innta ideen i ditt minne. Allikevel finnes det mindre hyggelige eksempler, hvor forbruker enten misforstår eller ikke forstår ideen i det hele tatt. Da er det naturligvis vanskelig for forbruker å gå inn for et kjøp av produktet og bli fornøyd med dette. Det er derfor essensielt for enhver bedrift å kommunisere tydelig ut mot målgruppen sin gjennom en passende kanal. I dagens hektiske marked er dette derimot vanskelig. Animu produserer animasjonsvideoer av høy kvalitet og får ofte kontakt av bedrifter som har tydelige og gode budskap, men dessverre ikke finner en passende kanal. Med mange aktører i eget og andre markeder er det fort gjort å drukne bort i mengden se bara http://animasjonvideo.com/.

Kommuniser med animasjoner

For å unngå at din bedrift skal være offer for massereklamering hvor forbruker ikke bryr seg et eneste sekund om reklamene, ønsker Animu å tilby en unik kanal å formidle ditt budskap i. Der de fleste bedrifter velger det klassiske og trygge alternativet, våger Animu deg til å skille deg ut fra mengden med deres animasjonsvideoer. Disse videoene gjør at du skiller deg ut på en positiv måte og i retrospekt brenner et image i forbrukers minne hvor din bedrift er innovativ og kreativ. Animu produserer hurtige animasjonsvideoer med konkret og tydelig informasjon, slik at dine forbrukere ikke bare blir trigget av kreativitet, men faktisk også fullfører innholdet du presenterer. I en hektisk hverdag er det nemlig svært få som faktisk velger å ta inn informasjon fra reklame. Bilder og tekst kommer verst ut, mens video skiller seg ut meget positivt. Animasjonsvideoer tar det et steg videre, og du kan være sikker på at denne innovative formen for markedsføring fatter oppmerksomhet hos forbrukerne dine. Med andre former for kommunikasjon vil du derimot fort ha et problem med oppmerksomhetsspennet hos travle nordmenn. Animu vet hva det vil si å kommunisere raskt, tydelig og kreativt med sine animasjonsvideoer. Er du lei av nedadgående salgskurver og uklare beskjeder fra din bedrift ut mot forbrukere vil Animu hjelpe deg å nå dine mål. Med animasjonsvideoer trenger du ikke se deg tilbake til den kjedelige og gamle markedsføringen dine konkurrenter kjemper om en plass i forbrukernes minner med. Med Animu sine animasjonsvideoer er du garantert interesserte forbrukere som nærmest løper ned døra di.